بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است
سرخط خبرها

پیش بینی قیمت سکه امروز (۷ خرداد ۱۴۰۲) | دلار در پرتگاه کانال ۴۰هزار تومانی؟

  • کد خبر: ۱۶۶۳۹۱
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
پیش بینی قیمت سکه امروز (۷ خرداد ۱۴۰۲) | دلار در پرتگاه کانال ۴۰هزار تومانی؟
سکه امامی در روزهای گذشته در پله های نزول قیمت قرار گرفته است و بیش از یک میلیون تومان کاهش را ثبت کرده است. هر قطعه سکه امامی در اولین روز هفته جاری در محدوده ۳۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر ، قرار است امروز یکشنبه ۷ خرداد سلطان عمان وارد تهران شود؛ بازار سکه چند روزی است که منتظر این اتفاق و نتایج پس از آن است.عده ای از معامله گران امیدوارند که سلطان عمان گره کور برجام و... باز کند. سکه امامی در روزهای گذشته روی ریل نزول قرار گرفته و بیش از یک میلیون تومان کاهش را ثبت کرده است.

هر قطعه سکه امامی در اولین روز هفته جاری در محدوده ۳۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه در دو راهی صلح و جنگ

در شرایط فعلی،تحلیلگران سیاسی و اقتصادی معتقدند که سکه و دلار در دو راهی صلح و جنگ قرار قرار گرفته است.

از یک سو، طبق خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر ، قرار است امروز یکشنبه ۷ خرداد سلطان عمان وارد تهران شود؛ بازار سکه چند روزی است که منتظر این اتفاق و نتایج پس از آن است. عده ای از معامله گران امیدوارند که سلطان عمان گره کور برجام و... باز کند.

نام عمان در ایران و به خصوص در افکار عمومی با عنوان میزبان مذاکرات محرمانه ایران و امریکا و واسطه یا میانجی در پرونده‌های بی‌شمار از تبادل زندانیان ایران به کشورهای غربی تا مذاکرات احیای برجام، از تلاش برای آشتی دادن ایران با عربستان سعودی و مصر تا پذیرایی از هیات‌های کارشناسی ایران و اوکراین در این اواخر گره خورده است.

سفر سلطان هیثم بن طارق آل سعید به ایران با آزادی اسدالله اسدی، دیپلمات بازداشتی ایران در بلژیک و آزادی اولیویه وندکاستیل، امدادگر آزادشده بلژیکی از ایران و زمزمه‌ها درباره نزدیک شدن تهران و واشنگتن به تبادل زندانیان به موازات رفع بلوکه از اموال ایران در کره‌جنوبی همراه شد.

۲ خبر  که توجه بازار را به خود جلب کرد

با این حال، در صورتی که از نشست شورای حکام که قرار است در روزهای آینده برگزار شود اخبار مثبتی منتشر نشود این امر ممکن است تا حدودی سد راه بازیگران کاهشی شود.

دیروز هم علی شریعتی، عضو اتاق ایران و عراق با انتشار توییتی از موفقیت مذاکرات تیم فنی بانکی در یکی از کشورهای همسایه و گشایش ارزی متعاقب آن خبر داد.

 

با این ۲ رخداد مهم به نظر می‌رسد در روزهای آینده، در صورتی که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد و سیاستگذار ارزی از این شرایط به درستی استفاده کند، باید منتظر ثبات و کاهش قیمت دلار در بازار باشیم که این شرایط حتی بازگشت دلار به پایین‌تر از کانال ۵۰هزار تومانی و ورود به کانال ۴۰هزار تومانی را هم میسر می‌کند. 

منبع: اقتصاد نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->